סימון חניה לנכה

לביא בתנועה מומחים סימון חניה לנכים אם אתם מתכננים בנייה של חניה קטנה לבניין הדירות שלכם או לחדש את קיימת או לחילופין קיבלתם פרוייקט לחידוש מגרש חנייה גדול לבית החולים בעיר או במרכז המסחרי בעיר, אזי כדאי שתקראו את המאמר הזה. אולי על פניו, העבודה שקיבלתם לא ניראת מורכבת מידי, אבל כמו הרבה עבודות תשתית, אם לא לקחתם בחשבון את כלל מרכיביה הן בשלב התכנון והן בשלב הביצוע, חזקה עליכם שתדרשו להוצאות גדולות שלא תכננתם ו/או אי עמידה בזמנים. גם בתכנון וביצוע של חניות ישנן תקנים שעליכם לעמוד בהם. אך כמובן זה לא תחום התמחותכם. אז מה עושים בעולם הדיגיטלי של המאה ה21? נכנסים לרשת בכדי למצוא ספקים שיוכלו לתת לכם את כל הידע משלב התכנון ועד שלב הביצוע.

סימון חניית נכה ליד הבית – עמידה בזמנים ושירות מהיר

ועל מה מדובר? מדובר על סימון חניה לנכים ע"פ התקן, סימון חיצי סימון, סימון חיצי פנייה וסימון חניה פרטית בין היתר. אלו סימנים קריטיים עבור כל מגרש חניה. מהגדול לקטן. תארו לכם מגרש חנייה בשעות העומס ללא סימון חיצי פנייה, או נכים שבגלל אי סימון חניית לנכים לא יכולים להחנות את מכוניתם קרוב ליעדם, או שהחנייה הפרטית של המנכ"ל תפוסה ומכוניות שנוסעות נגד כיוון התנועה.

אם כן, לאחר שהבנתם את חשיבות הנושא, כנסו לרשת וחפשו חברות המתמחות במתן שירות זה. חברות כגון לביא בתנועה כדוגמה, שיעניקו לכם כיסוי כולל לכלל הצרכים שלכם. ולא רק זה, עליכם לבקש ולקבל אחריות מלאה על התכנון ועל הביצוע ע"מ שיעמדו בתקנים המחמירים של הרשות המקומית או העירייה וכמובן של משרד התחבורה.

לחברות כמו לביא בתנועה נסיון עצום בתחום זה

סימון חניה לנכים, סימון חיצי סימון וסימון חניה פרטית הן עבודות שהן תכננו ביחד עם הקבלנים השונים וביצעו מאות פעמים. עליכם לזכור שסימונים אלו נוטים לדהות מהר יותר מסימונים אחרים בגלל תנועת הצמיגים הרבה יחסית שעוברת עליהם מידי יום ביומו. כאמור, שאלו את ניצגי החברה על כך ובקשו אחריות ארוכה ע"מ שלא תצטרכו לחזור על עבודת הסימון פעמים תכופות מידי. לחברת לביא בתנועה מכשירי ניקוי וסימון מתקדמים ביותר שיבטיחו את סימון החניה לנכים ויתר הסימונים באופן תקני, ברור וכזה שיחזיק מעמד שנים רבות.

סימון חניה לנכים
להצעת מחיר משתלמת

ולתיאום ייעוץ התקשר ל – 050-21-66656 / 050-21-66649
או השאר פרטים:

דילוג לתוכן